شناسه : 26004
نویسنده : استان چهارمحال…
عکس

دیدار رئیس سازمان بسیج حقوقدانان و وکلا کشور با رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان و وکلاء کشور بسیج را سرمایه ای ملی و مایه استمرار امنیت کشور دانست.

به گزارش سازمان بسیج حقوق دانان استان چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان و وکلاء کشور ضمن تأکید بر همگرایی میان دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان جهت رفع موانع حقوقی و قضایی و خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: تفکر و فرهنگ جهادی بسیج همواره برای کشور حیات بخش و وحدت آفرین بوده و استفاده از این ظرفیت در بخشهای مختلف به ویژه دستگاه قضایی می تواند به ترویج فرهنگ قانونمداری و عدالت گستری در سطح جامعه بیانجامد.

وی افزود: بسیج پیوندی عمیق با آرمانها امام (ره) و انقلاب دارد و در این راستا قوه قضائیه نیز که رسالتش مبارزه با ظلم و فساد و تحقق این آرمانهاست با بسیج کاملا مشترک و هم جهت عمل می کنند.

در این دیدار سهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان و وکلاء کشور نیز با اشاره برخی از دستاوردهای این سازمان ابراز امیدواری نمود همکاری و تعامل میان این نهاد و دستگاه قضایی به منظور پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تداوم یابد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.