شناسه : 26269
نویسنده : استان چهارمحال…
عکس
پیام تبریک سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

کارنامه ارتش در دفاع مقدس و خدمت‌رسانی به مردم درخشان است

سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیامی فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی را گرامی داشت.

به گزارش سازمان بسیج حقوقدانان استان چهارمحال و بختیاری، سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیامی فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی را گرامی داشت.

در متن پیام مشترک فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز نیروی زمینی» آمده است:

فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه  روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و با تجلیل از رشادت های رزمندگان دلاور نیروی زمینی ارتش، به روح بلند شهدای والامقام نیروهای مسلح بویژه ارتش قهرمان مخصوصا امیر سپهبد علی صیاد شیرازی  درود می فرستیم.

نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی، یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین کارهای بزرگ امام عزیزمان بود، که ضمن تقویت ریشه ارتش در میهن، نقشه شوم توطئه گران و فتنه انگیزان را در نخستین روزهای پیروزی انقلاب نقش بر آب کرد و از انحلال این مجموعه ارزشمند نظامی ممانعت نمود.

 تجربه‌ی ارتش در دوران دفاع مقدّس به تعبیر امام خامنه ای(مدظله العالی)، تجربه‌ی انصافاً افتخار‌آمیزی است و یکی از خصوصیّات ارتش جمهوری اسلامی ایران، بصیرت انقلابی و دینی است.

کارنامه درخشان ارتش در هشت سال دفاع مقدس و حضور این نیروی ارزشمند در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم در سالهای اخیر ازجمله؛ سیل، زلزله، مقابله با ویروس منحوس کرونا و...، در همراهی با سایر نیروهای مسلح نشانه پشتوانه بودن این نیروها برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در میدان های گوناگون است که وجه تمایز رزمندگان مؤمن انقلابی ایران با نظامیان سایر نقاط دنیاست.

در آستانه 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و تجلیل از فداکاری نیروی زمینی، ضمن تبریک این روز به رزمندگان فداکار ارتشی اعلام می داریم؛ طبق فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و همه‌ی كسانی كه در ارتباط با نیروهای مسلّح هستند، این را وظیفه‌ی خود می دانند كه حصار مستحكمی در مقابل توطئه‌های دشمنان و شرارت دشمنان علیه ملّت ایران خواهند بود.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.