شناسه : 26001
نویسنده : استان چهارمحال…
عکس

به گزارش  سازمان بسیج حقوقدانان و وکلای استان چهارمحال و بختیاری؛ عباسپور، مسئول بسیج حقوقدانان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت هفته مبارک بسیج، با همکاری ستاد دیه استان و اداره کل زندان های استان در راستای ادامه نهضت کمک مؤمنانه با محوریت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، امروز موفق شدیم تعدادی از زندانیان غیرعمد را آزاد کنیم.

عباسپور افزود: تفاهم نامه ای بین بسیج حقوقدانان و اداره کل زندان ها منعقد شده و در طول سال حقوقدانان بسیجی ضمن ارائه مشاوره به مددجویان در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری خیران فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج امسال با حضور 20 نفر از وکلای بسیجی مشاوره حقوقی به یکصد نفر از زندانیان مرد و زن در استان چهارمحال و بختیاری ارائه شد و از ابتدای سال تاکنون 83 زندانی جرائم غیرعمد و به مناسبت هفته بسیج نیز 25 نفر دیگر با کمک خیران و ستاد دیه استان آزاد شدند.

مجید صیادی، رئیس ستاد دیه چهارمحال‌وبختیاری نیز گفت: امروز در خدمت عزیزانمان در سازمان بسیج حقوقدانان و وکلای استان هستیم و امیدواریم به همت این عزیزان و سایر دوستان خیرمان که در استان همت برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد همت کردند، خصوصاً وفاق سبز علوی، خیریه آسمان، دوستان عزیزمان از هیئت های مردمی خانه قرآن حضرت مهدی شهرکرد ، شاهد آزادی تعدادی از زندانیان باشیم.

صیادی افزود: یک میلیارد و 315 میلیون تومان این زندانیان بدهی داشتند که با تلاش واحدهای مددکاری و ستاد دیه، حدود 550میلیون تومان شاکیان گذشت کردند و مبالغی هم در قالب وام های بلاعوض و مبالغی در قالب تسهیلات بلندمدت بدون سود به مددجویان پرداخت شد، تا امروز شاهد آزادی آنان باشیم.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.