شناسه : 26003
نویسنده : استان چهارمحال…
عکس

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان کشور به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت ایام الله 22 بهمن و چهل و دومین سالکزد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش  سازمان بسیج حقوق دانان استان چهارمحال و بختیاری ؛ به مناسبت ایام الله 22 بهمن و چهل و دومین سالکزد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان بسیج حقوق دانان بیانیه ای صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد.

«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»

(و ما اراده کردیم تا بر کسانی که در زمین ضعیف شمرده شدند، منت گذارده و آنان را پیشوایان و وارثان قرار دهیم)

یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز تجلی ولایت پذیری، خود باوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت ایران و رهایی از ظالمان و نظام سلطه است.این حرکت عظیم که الهام گرفته ازحماسه با شکوه کربلا و روحیه آزادیخواهی حضرت سید الشهدا بود، ریشه در عمق وجود ملت غیور ایران داشت که با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.

شجره طیبه ای که با زحمات میلیون ها ایرانی پیرو راه امام به بار نشست، روز به روز رشد و تعالی پیدا کرد و اکنون به مدد آبیاری خون هزاران شهید به درختی قطور و تنومند تبدیل شده که ثمره خود را در نهضت بیداری اسلامی و سرنگونی حکومت های دیکتاتوری منطقه به کل جهان اسلام عرضه داشته است.

انقلاب اسلامی ایران یک حقیقت برخاسته از سنت امداد الهی است که با اراده قهر آمیز ملت ایران در مقابل ظلم و فساد رژیم شاهنشاهی به ثمر نشست و اینک با گذشت بیش از 4 دهه از این رخداد خجسته و معجزه گون، از توطئه ها و بحران های گوناگون عبور کرده و با دست یابی به دستاوردهای بزرگ و تجربه‌های ارزنده،  در ایجاد تمدن نوین اسلامی گامی موثر برداشته است.

سنای آمریکا در اولین ماه های پیروزی انقلاب، ایران اسلامی را تحریم و اعلام کرد تا شش ماه دیگر این انقلاب از بین خواهد رفت. اما امروز کسانی که آرزوی نابودی ایران اسلامی را داشتند، به فنا پیوسته اند. اما جمهوری اسلامی ایران بیش از 4 دهه است که با حرکت انقلابی به جلو می رود و ریشه این آن هر روز عمیق تر شده و بدنه آن تنومند تر می گردد.بطوریکه در علومی همچون؛ نانوتکنولوژی، فضائی، سلول های بنیادی، تولید دارو

و عرصه هایی چون خودکفائی غذائی، قدرت موشکی، استقلال و امنیت، امید به زندگی، توسعه انسانی، مردم سالاری دینی، گسترش فرهنگ اسلامی، تقویت دستگاه قضا، منابع انرژی و نیروی جوان پر انگیزه، در گروه کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است.

امروز در منطقه غرب آسیا، ایران سربلند و آمریکا شکست خورده است و نفوذ ایران در منطقه روز به روز گسترده تر می شود. خروج ذلیلانه آمریکا از عراق ، سوریه ، افغانستان و شکست در جنگ نیابتی یمن و حضور غریبانه همراه با ترس و وحشت ترامپ در عراق ، شاهدی بر این ادعا است.

اما در این شرایط که هر روز نا کامی های دشمن بیشتر از روز قبل می شود، استکبار جهانی تلاش دارد مردم ایران را در راستای اهداف استکباری خود نا امید نموده و با فشارهای حداکثری اشتباه محاسباتی را در حوزه های مختلف در مسئولین ایجاد نماید. لذا بر مسئولین انقلاب اسلامی که جا پای شهدای گرانقدر این سرزمین اسلامی گذاشته اند، فرض است که در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمانهای شهداء، با خدمت رسانی به مردم و با کار و تلاش فراوان، ضمن تزریق امید و نشاط  در جامعه، دشمن را در اجرای برنامه های خود مایوس و سرافکنده نمایند. چرا که تجربه ملت ایران در چهار دهه گذشته نشان می دهد وابستگی و اعتماد به آمریکا و ایادی وابسته به آن، هیچ کمکی به ملت ما نمی تواند بکند. انرژی هسته ای، تکنولوژی موشکی و FATF  و CFT  و پالرمو بهانه است. نظام سلطه با اسلام ما مشکل دارد. لذا تا زمانی که اسلام را از ما نگیرند و به فرموده امام خمینی ما را از هویت دینی و اسلامی خارج ننمایند، دست از کینه توزی و دشمنی بر نمی دارند.

جنگ اقتصادی که امروز دشمن در پیش گرفته، جنگی است تمام عیار که در آن دشمن از تمام ظرفیت های اقتصادی خود و همپیمانانش استفاده می نماید تا به گمان خود با وضع تحریم و ایجاد تنگناهای اقتصادی بتواند در صفوف به هم پیوسته مردم مسلمان و انقلابی ایران فاصله انداخته و نظام اسلامی را تضعیف کند. غافل از اینکه راهبردی که در 42 سال گذشته توسط روسای جمهور آمریکا پیش گرفته شده و در مقابل اراده ملت ایران راه به جایی نبرده است.

اکنون که در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم ، لازم است مسئولان با بهره گیری از تجارب و دستاوردهای عظیم 42 سال گذشته و با تلاش و کارآمدی و تدابیر درست و سعی شبانه روزی ، برای تحقق بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنند و حضور هوشیارانه و آمادگی در صحنه حماسه را از یاد نبرند که نصرت الهی نزدیک است. همانطور که حضرت آیت الله خامنه ای ،رهبر معظم انقلاب، نیز این بشارت را دادند که آمریکا این شیطان بزرگ و مصداق اتم استکبار در حال افول و محکوم به زوال از صحنه قدرت جهانی است. وعده قطعی خدا که می فرماید " و لینصرن الله من ینصره " ان شاء الله محقق خواهد شد و آینده از آن متقین است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.